2025.04.14
今号の特集テーマは「顧客経験(CX)」です。
本誌はオープンアクセスジャーナルであり、掲載論文は以下のウェブサイトよりご覧いただけます。
https://www.j-mac.or.jp/qjm/
また、同号には、西井准教授の著書『感覚訴求が消費者の感情と認知に及ぼす影響:無自覚な連鎖反応のメカニズム』(千倉書房)に対する書評も掲載されています(評者:中央大学 朴宰佑 教授)。
A featured article by Associate Professor Mayuko Nishii has been published in the Quarterly Journal of Marketing, Vol. 45, No. 2.
This issue focuses specifically on the theme of "Customer Experience (CX)."
This journal is open access, and the article is available online at the following website:
https://www.j-mac.or.jp/qjm/
Additionally, the same issue includes a book review of Associate Professor Nishii’s publication, Sensory Appealing to Consumer Emotion and Cognition: Whatever Lies Ahead of Your Unawareness (Chikura Shobo), written by Professor Jaewoo Park of Chuo University.