2024.08.20
西井真祐子准教授が、2024年7月12日にイタリアのミラノで開催された2024 Global Fashion Management Conferenceにて、研究成果を発表しました。
研究内容は、製品デザインなどに採用される擬人化性をラグジュアリーブランドのマーケティング戦略にどのように活用すべきかに関する実証結果の報告でした。学術界で蓄積されている知見を実務に適用するための実践的な知見を提供するもので、聴衆の高い関心を集めました。
研究成果の一部は、Proceedingsよりご確認いただけます。
http://gfmcproceedings.net/html/sub3_01.html
Associate Professor Mayuko Nishii presented her research findings at the 2024 Global Fashion Management Conference held in Milan, Italy, on July 12, 2024.
Her research focused on how anthropomorphism, commonly incorporated in product design, can be effectively utilized in the marketing strategies of luxury brands.
The presentation provided practical insights on applying academic knowledge to industry practice, garnering significant interest from the audience.
Parts of her research findings can be found in the proceedings at:
http://gfmcproceedings.net/html/sub3_01.html